.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

درحالي كه فقط 21 روز به انتخابات رياست جمهوري باقي مانده از ايلام خبر مي رسد بعضي از دستگاههاي دولتي استان ايلام براي انتشار فعاليت و عملكرد خود شيوه جديدي را باب كرده اند. آنها اخيرا ويژه نامه هاي تبليغاتي را با تيترهاي عملكرد درخشان دولت نهم و... چاپ مي كنند و تمام گزارش ها و جداولي كه ارائه مي گردد با عنوان عملكرد دولت نهم است و هيچ اسمي از نظام و دولت هاي قبلي نمي برند. كارشناسان مسائل اجتماعي و سياسي چنين روشي را تبليغات انتخاباتي دانسته و مي گويند : استفاده از بودجه بيت المال براي فعاليت هاي تبليغاتي انتخاباتي نه تنها اقدام قابل قبولي نيست بلكه از نظر شرعي و قانوني داراي ايراد و اشكال فراوان است .

در پي دستور مسئولين وزارت آموزش و پرورش مبني بر لزوم پرداخت مبلغي بين 80 تا 160 هزار تومان تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري به حساب فرهنگيان تحت عنوان اجراي قانون مديريت خدمات كشوري تمام روساي ادارات آموزش و پرورش و مسئولين كارگزيني هاي اين ادارات با بسيج همه امكانات و تا نيمه شب مشغول صدور اين احكام بودند تا بتوانند اين مبالغ را به حساب فرهنگيان واريز نمايند و مديران مدارس هم موظف شدند هرچه سريعتر اين احكام را بدست معلمان برسانند. نكته جالب در اين احكام برجسته شدن عبارت « معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور » مي باشد كه تا قبل از اين در صدور احكام فرهنگيان سابقه نداشته است . وزير آموزش و پرورش روز چهارشنبه گذشته در اردوگاه شهيد باهنر نياوران به فرهنگيان وعده داده بود افزايش حقوق آن ها تا پايان ارديبهشت ماه اجرايي خواهد شد. با وجود برخي اشكالات در اين احكام تاكيد شده است اين مبلغ تا قبل از انتخابات بايد بدست فرهنگيان برسد و اگر كم يا زيادي بود بعدا اصلاح شود. بعد از سهام عدالت براي خانواده بزرگ كميته امداد و توزيع پول در خوابگاههاي دانشجويي اين بار نوبت فرهنگيان بود كه در دستور كار قرار گيرند.

استانداري ايلام در پاسخ به مطلب 88 2 20 ستون جهت اطلاع درخصوص توزيع اقلامي ميان كاركنان فرمانداري ها و بخشداري هاي اين استان در آستانه انتخابات رياست جمهوري جوابيه اي ارسال نموده كه متن آن چنين است : همانطوريكه در ماده 9 ضوابط اجرايي بودجه سال 1387 و ماده 40 قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب سال 1384 به دستگاههاي اجرايي « ماده 40 ـ اجازه داده مي شود اعتبارات برنامه خدمات رفاهي كاركنان دولت منظور در قوانين بودجه سنواتي براي ارائه تسهيلات رفاهي و تشويق كاركنان و كمك هزينه مسكن به صورت نقدي يا صور ديگر براساس موافقت نامه معاونت برنامه ريزي استان مبادله مي شود استفاده شده است » . لازم به ذكر است كه اقلام اشاره شده در پايان سال 1387 همزمان با تعطيلات نوروزي بوده كه در نيمه دوم فروردين ماه 1388 در بين كاركنان توزيع گرديده است . اين موضوع هيچ ارتباطي به روز معلم يا كارگر و يا مسائل اجتماعي و سياسي و انتخابات پيش رو نداشته و ندارد » . خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي در ايلام در اين خصوص توضيح داد : خبر مذكور نيز در راستاي بيان واقعيت تنوير افكار عمومي و ارتقا سطح آگاهي جامعه و مهمتر از همه سالم سازي منعكس شده و ما برحسب وظيفه اي كه برعهده مان نهاده شده هدفي جز كمك به ايجاد فضاي سالم نداشته و نداريم و ناگزيريم كه هر آنچه را كه سلامت كار و... را در معرض تهديد قرار ميدهد به اطلاع مردم و مسئولان محلي و مقامات كشوري برسانيم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.071 seconds.